Вартість логотипів відомих брендів

Автор: Адмін. Категорія: Креатифф, Реклама

1260727566_logotipy

Логотипи відомих брендів захищені масою законів, а їх піратське використання може спричинити за собою серйозні санкції та колосальні штрафи. Іноді в пресі проскакує інформація про те, як багато було заплачено дизайнерській студії або приватному дизайнеру за той чи інший логотип для нової фірми. Тоді скільки ж коштують найвідоміші логотипи? Ви не повірите ...
Звичайно, цінність логотипу - досить складна для визначення річ. Час, витрачений на створення лого, досвід виконавця - все це речі, котрі  ні на що не впливають. Той факт, що простий або стриманий дизайн часто працює набагато краще, ніж складний і яскравий, означає, що традиційні методи розрахунку тут недоречні, створити шедевр може і маловідомий дизайнер. Таким чином, деякі найефективніші логотипи відомих брендів були придбані свого часу за безцінь. Так що розцінки на логотипи відомих брендів лежать в спектрі від $ 0 до $ 211 млн. доларів США.

logoprice_00

 

Nike - 35 доларів


Компанія Nike примудрилася придбати, мабуть, один з найвідоміших "дешевих" логотипів - "Swoosh". Вартість цього спортивного бренду всього $ 35 USD! Співзасновник Nike, Філ Найт, в 1971 році доручив графічний дизайн студенту Керолін Девідсон. Коли робота була закінчена, Найт сказав: "Мені не подобається ... але я думаю, він буде працювати на мене".
Легендарний логотип залишається незмінним з моменту його затвердження, з однією тільки невеликою зміною, зробленою в 1995 році - з логотипу був видалений напис "Nike", котрий неначе спочивав у колисці знаменитої галочки, що зробило логотип більш простим і сучасним. В якості подяки за її роботу, Філ Найт, подарував Девідсон золоте кільце у вигляді логотипу корпорації, прикрашене діамантом, та невелику кількість акцій - приблизно на 600 000 доларів США.

logoprice_05

Google - 0 доларів

Незважаючи на те, що це лого серед логотипів відомих брендів найбільш впізнаваний у всьому цивілізованому світі, він коштував інтернет-компанії Google рівно 0 доларів США. Він був розроблений в 1998 році одним із засновників компанії, Сергієм Бріном. І хоча з тих пір логотип зазнавав невеликих зміни, основні, пізнавані риси логотипу лишилися.

logoprice_06

 

Coca-Cola - 0 доларів

Як і логотип компанії Google, логотип відомого бренду Coca-Cola був створений абсолютно безкоштовно засновником Френком Робінсоном. Крім того, Робінсон сам придумав назву для своєї компанії - йому здавалося що дві букви "Сі" будуть непогано виглядати разом в рекламі.

logoprice_07

 

Літня Олімпіада 2012 року в Лондоні - 625 000 доларів

А ось і вона - одна з найбільш ненависних емблем останнього десятиліття. Логотип від компанії Wolff Olins, створений в 2007 році для Олімпіади 2012 у Лондоні, є на думку компанії-творця "нестандартним, сміливим, енергійним і нарочито викривленим символом, повторюючи тенденцію сучасного Лондона". Для багатьох цей логотип виявився всього лише вторинною графічною роботою і безглуздою спробою створити щось модне. Деякі знаходять в логотипі схожість зі знаменитим персонажем з мультфільму Лізою Сімпсон.

logoprice_08

 

Twitter - 6 доларів

Компанії Твіттер вдалося отримати свій прекрасний логотип практично за ціною бутерброда, використовуючи силу краудсорсинга й купівлі зображень на ресурсах з стічними фотографіями. Розповідаючи про своє творіння, дизайнер з Японії, Саймон Окслі, каже: "Я навіть не знав, що Твіттер використовує мій логотип, поки хтось із їхніх співробітників не зв'язався зі мною для того, щоб я зробив анімацію для логотипу. Я був шалено цьому радий. Я попросив згадати моє ім'я на інформаційній сторінці Твіттера, щоб всі знали хто придумав логотип. "До речі, нещодавно емблема Твіттера була оновлена ​​- вона стала чистішою, простішою та сучаснішою.

logoprice_09

 

PepsiCo - 1 000 000 доларів

У 2008 році корпорація "PepsiCo" провела ребрендинг, довіривши цю справу студії дизайну з Нью-Йорка Arnell Group. Вартість повної заміни фірмового стилю склала 1 мільйон доларів США. На перший погляд, це може здатися величезною сумою, але насправді це всього лише крапля у величезному океані, враховуючи, наприклад, які гроші витрачає корпорація "PepsiCo" на підтримку свого імені.

logoprice_11

 

Accenture - 100 000 000 доларів

Максимальна простота відомого логотипу бренду Accenture, котру можна співставити із сотнею мільйонів доларів, котрі компанія заплатила за його створення, робить його одним з найдивовижніших логотипів у світовій історії. Розроблений студією Landor Associates у 2000 році, логотип містить лише один насправді «реальний» елемент дизайну - це знак «>» над літерою «t», який символізує прагнення компанії рухатися вперед. Рядкові символи напису означають доступність і підкреслюють відкритість і дружелюбність компанії для кожного.

logoprice_12

BBC - приблизно 1 800 000 доларів

Коли телеканал BBC почав розвиватися в бік інтернету та цифрового телебачення в 1997 році, впливовий британський графічний дизайнер Мартін Ламбі-Нейрн вирішив, що прийшов час раз і назавжди вирішити ситуацію з логотипом відомого бренду на всіх медіа-каналах. Адже до цього часу, у BBC була система брендування, котра регламентувала для кожного напрямку діяльності свій окремий фірмовий стиль, послаблюючи таким чином бренд в цілому.
Попередній не менш відомий логотип бренду BBC з кольоровими штрихами викликав проблеми з відображенням на комп'ютерних екранах. Також він виявився занадто дорогим для кольорового друку на всіх бланках компанії. Щоб це виправити, дизайнер Ламбі-Нейрн спростив форму логотипу і змінив шрифт на Gill Sans. З тих пір логотип жодного разу не змінювався, і незабаром він стане одним з найстарыших елементом дизайну у фірмовому стилі BBC.

logoprice_13

BP - 211000000 доларів

У 2001 році компанія BP (нафтовий гігант) під керівництвом креативного агентства Landor Associates, рекламного агентства Ogilvy & Mather і PR-консультантів Ogilvy PR змінила свій "Зелений Щит" (попередній логотип) і створила абсолютно новий логотип (який гідно можна назвати одним із найвідоміших логотипів сучасності). Розроблений в зелених і жовтих відтінках, в сонячній палітрі, логотип відображає енергію в її численних формах та йде вперед з гаслом "Beyond Petroleum". Яка вартість такого ребрендингу? Всього лише 211 мільйонів доларів США.

Tags:

Leave a comment