Сама інтелігентна реклама в світі

Автор: Адмін. Категорія: Музика

Унікальна історія про продавця піаніно Yamaha та двох музикантів, котрі зробили класичну музику знову цікавою.

Піаніно і роялі - вкрай тонкі музичні інструменти, їх реклама повинна бути не менш тонкою, витонченою та інтелігентною. І така реклама є. Виглядає вона як запаморочливі відеокліпи за участю рояля і віолончелі.

У 2011 році на YouTube почали з'являтися відео від користувача ThePianoGuys. У цих відео на роялі та віолончелі грають музику, в яку неможливо не закохатися. Цей канал розпочинався як захоплення і спроба привернути увагу до магазину піаніно Yamaha в Юті, а зараз люди з усього світу черпають у ньому натхнення і переймаються почуттями до авторів каналу і всьому бренду Yamaha. Японські виробники мотоциклів, музичних інструментів та обладнання не мають до фортепіано-хлопці жодних відносин, але давно повинні б задуматися і почати платити п'яти хлопцям з Юти непристойно великі гроші за те, що вони роблять.

Я настільки вражений інтелігентністю, витонченістю і красою цієї, по суті, «нереклами», що вирішив розповісти вам цю історію.

Унікальна історія натхнення і просування піаніно Yamaha почалася в той момент, коли в Юті в магазин Пола Андерсона, який торгує піаніно саме цього бренду, зайшов піаніст Джон Шмідт і попросив дозволу попрактикуватися перед концертом. Стать настільки був вражений рівнем майстерності Джона, що негайно придумав робити разом музичні відео. Через деякий час піаніст познайомив Пола з віолончелістом Стівеном Шарпом Нельсоном.

Крім цих трьох у The Piano Guys входять ще два бійці невидимого фронту - Ел ван дер Бік, відповідальний за звук, і Тел Стюарт, відповідальний за відео.

У недавньому відео «Що робить вас красивою», котре набрало 7 мільйонів переглядів за місяць, вперше з'явилися всі п'ять. Композиція зіграна на одному роялі в десять рук, інструмент використаний як гітара, перкусія, власне рояль і навіть скрипка.

Вони бачать свою місію не стільки в тому, щоб продавати піаніно, скільки в тому, щоб радувати людей і дарувати їм натхнення, ділячись своєю музикою і своїми емоціями. Серед тисяч коментарів до їх відео одні з найчастіших: «Хлопці, дякую, я знову сів за інструмент», «Хлопці, моя дочка впросила віддати її вчитися на піаніно після того, як побачила вас» і далі в тому ж дусі.

Серед трьох десятків кліпів з прекрасною картинкою і звуком дуже рідко можна зустріти відео, котре набрало менш двох мільйонів переглядів. Поки що їх рекорд у цьому складі - майже 9 мільйонів. Більше - 22 мільйонів - тільки у самого першого відео, яке Пол Андерсон зняв разом з піаністом Джерродом Радніком, фактично ще до появи The Piano Guys як таких.

У кількох музикантів з Юти виходить те, що не виходить практично у всіх інших академічних музикантів і викладачів музики. Вони з легкістю доводять, що класична музика і класичні інструменти можуть бути не нудними і грати не тільки замшілих, на думку більшості, Баха, Моцарта і Черні зі Шнітке, чиї прізвища зі здриганням згадують дев'ять із десяти учнів музичних шкіл. Вона може надихати, заводити і змушувати хотіти вміти так само. І навіть смішити.

За великим рахунком, The Piano Guys - це ідеальний комунікаційний проект нової формації. У ньому є і бренд, представлений ненав'язливо, але у всій красі; в ньому є величезна соціальна складова, в ньому є розвага, чим зараз повально захоплені багато із брендів. І найголовніше, в ньому є краса і пристрасть.

Tags:

Leave a comment