Друк на інших носіях

Image00002

Слово "сувенір", якщо вірити словнику іноземних слів, походить від французького souvenіr (буквально "пам'ять") і означає подарунок на пам'ять або річ, пов'язану зі спогадами. Жодна солідна компанія не може обійтися без фірмових сувенірів, що підкреслюють її повагу до клієнтів, і имеющих велике значення у факторі запам'ятовування фірмової символіки компанії. Невеликий презент, предмет, необхідний будь-якій людині в повсякденному побуті - ручка, запальничка, брелок з Вашим логотипом, нікого не залишить байдужим, і послужить постійним нагадуванням про Вас. Попільниці, кружки, що є обов'язковими елементами оформлення будь-якого офісу, підкреслять стиль компанії і її серйозне відношення до бізнесу. Сувенірна продукція підкреслить імідж Вашої фірми й зробить Вас пізнаваними серед конкурентів.

Класифікація сувенірної продукції може бути найрізноманітнішої . У першу чергу має сенс розділити всю сувенірну продукцію по її призначенню.

Промо-сувеніри

Пряме призначення цього типу сувенірів - збільшення рівня продажів компанії. Ручки, запальнички, блокноти й значки з фірмовою символікою - такі сувеніри дарують у першу чергу споживачам товарів і послуг компанії, а не партнерам або колегам. Найчастіше подібну продукцію можна зустріти на різних промо-акциях. Такого роду сувеніри, як правило, замовляють величезними тиражами, а роздають також на виставках і презентаціях, у яких бере участь компанія. У цьому випадку собівартість сувенірів є найбільше низкою й рідко перевищує кілька доларів.

Бізнеси-сувеніри

Друга категорія сувенірної продукції призначена для потенційних або вже, що відбулися партнерів, по бізнесі. Основною метою подібних сувенірів є залучення й підтримка інтересу партнерів до компанії, а також звичайне вираження гарного розташування до бізнесу-партнера. Такі сувеніри ще прийнятий назвати бізнесами-подарунками, і їх підносять, зокрема , на ділових зустрічах. Однак необхідно все-таки враховувати, що бізнес-сувенір не повинен бути занадто широко растиражированным, тобто його цільова аудиторія по можливості обмежується партнерами й, можливо, власними співробітниками, але не простими "відвідувачами виставки". До бізнесів-сувенірів також з корпоративні подарунки для співробітників своєї ж фірми. Таким сувеніром може із що завгодно, від календарів і ежедневников до бейсболок і футболок.

Vір-сувеніри

Це ексклюзивні й найчастіше дорогі подарунки, які нерідко замовляються в єдиному екземплярі для конкретної людини. До такого роду подарункам можуть ставитися дорогі вази, ручки з інкрустацією, статуетки й т.п. Основною відмітною рисою VіP-сувениров є їх эксклюзивность. Значимість таких факторів, як функціональність, якість, ціна й престиж сувеніра варіюється залежно від цілей рекламних заходів. При покупці промо-сувениров більшу роль грають ціна й функціональність, а також наявність на предметах максимальної площі для нанесення логотипа, тоді як при виборі бізнесів-подарунків і VіP-сувениров у першу чергу необхідно звернути увагу на престиж і якість, а потім уже на ціну й функціональність. Природно, велике значення надається зовнішньому вигляду подарунка, тому, як, де й із чого він виготовлений, яке враження робить.

» Виготовлення значків »
» Виготовлення прапорів »
» Виготовлення фірмового скотчу »
» Друк на запальничках, брелоках »
» Друк на кепках, футболках »
» Друк на паперових серветках »
» Друк на повітряних кульках »
» Друк на поліетиленових пакетах »
» Друк на ручках »
» Друк на текстилі, друк на тканині »
» Друк на чашках, друк на горнятках »
» Друк фірмових паперових пакетів »