Графічний дизайн та фірмовий стиль

Що таке Рекламний Дизайн ?

Під цим ємним поняттям ми маємо на увазі синтез маркетингу, психології, креатива й дизайну - невід'ємних частин у розробці візуальних рекламних засобів. Якщо просто дизайн - це створення гарної картинки, то рекламний дизайн - це створення гарної картинки, що приносить її власникові гроші. Щоб реклама працювала, "рухала торгівлю" - у її основі повинна бути Ідея, що не просто подобається дизайнерові й Замовникові, а, насамперед, впливає на клієнтів Замовника. Причому впливає так, як задумано й сплановано. Гарні Ідеї вже давно не виникають у голові після удару яблуком або занурення тіла у ванну. Професійний пошук Ідей не залежить від випадкових факторів начебто настрою або графіка відвідувань креайтора Музою. Розроблено й апробовані алгоритми знаходження подібних Ідей. Для початку детально вивчається бізнес Клієнта, аналізується діяльність і реклама конкурентів та ін. Відправною точкою виступає та аудиторія, для якої власне й призначений розроблювальний проект. Лише після відповіді на

Час креакратії, або креативні технології як ближні рубежі перехідних ринків.

«Тільки творчий, креативний погляд дає можливість усвідомлювати присутність нового в сьогоденні»
Маршалл Маклюэн

Ми живемо в постіндустріальному світі, основою його існування й розвитку є інформація. Одну з головних ролей у сучасному інформаційному просторі грають технології впливу на людську свідомість і побудови масових комунікацій. Ці технології реалізуються в багатьох сферах діяльності, що працюють із інформацією, наприклад, у маркетингу, рекламі, PR. Базовим елементом і умовою розвитку інформаційного простору стає креативність.

Креатив

Існує ряд ситуацій, вирішити які може тільки одна людина - креатор. Може трапитися так, що робота заходить у глухий кут, немає ясного шляху, що веде до виходу, немає надій на самодозвіл ситуації, немає ізюминки в продукті Вашої діяльності. У таких випадках потрібний сильний поштовх, що зарядить енергією вашу роботу. Креатор і є джерело цієї неймовірної енергії, воно може згенерувати творчу ідею, побудувати концепцію успіху. Завдання його складаються не тільки в тім, щоб закласти в продукт діяльності ізюминку, вони значно ширше. Йому треба точно уявляти собі дії споживача при зіткненні із креатив-продуктом, він повинен побудувати складний логічний ланцюг саме з тих ланок, яким буде випливати споживач.

Фірмовий стиль

Фірмовий стиль - це сукупність художніх і текстових елементів, об'єднаних одною ідеєю, колірним рішенням, що дозволяє Вашій фірмі бути пізнаваною серед безлічі конкурентів, завойовувати авторитет на ринку й формувати образ фірми в очах споживачів і партнерів.

Фірмовим стилем називають цілий комплекс мер візуального (а іноді не тільки візуального) впливу на споживачів, що дозволяє їм безпомилково виділити Вашу компанію, а також її продукцію й послуги з безлічі інших на сучасному перенасиченому ринку. Також він гарантує Вашим товарам і послугам забезпечення всіма конкурентними перевагами, які може надати продаж марочної продукції - дізнавання Вашої компанії і її товару або послуги споживачем, захист рекламних інтересів від конкурентів, лояльність споживачів обраній марці, можливість торгувати по більш високих цінах і багатьма іншими. Весь набір фірмової атрибутики створюється на основі фірмового стилю й покликаний затягнути й викликати позитивне сприйняття у Ваших клієнтів і повагу у Ваших конкурентів. Вибір фірмової атрибутики великий. Це як стандартні вироби, так і не дуже розповсюджені, а іноді й унікальні й ексклюзивні варіанти. Дуже актуальна в наше цифровий вік електронна візитна картка, що представляє собою пластикову карту, на якій видрукуваний звичайний варіант Вашої "візитки", але з убудованим міні-диском. Така електронна візитна карта вставляється в будь-який CD-ROM, і на моніторі перед Вашим клієнтом відкривається презентація Вашої фірми або Ваша контактна інформація.

Основні елементи фірмового стилю

  • Фірмовий знак (торговельний знак, торговельна марка)
  • Логотип (український, англійський)
  • Фірмовий блок (знак + логотип)
  • Фірмове сполучення кольорів
  • Набір шрифтів
  • Візитна картка
  • Фірмовий бланк
  • Бланк рахунку, факсу
  • Фірмовий конверт (євро стандарт, А4, А5)
  • Фірмова папка
  • Веб-Сайт
  • Мультимедійна презентація
  • Фірмові сувеніри

Також у розробку фірмового стилю за бажанням входить розробка слогана, фірмового персонажа, написання рекламних текстів і статей, рекламна поліграфія (листівки, листівки, буклети, каталоги, календарі) і ін. Вартість розробки фірмового стилю залежить від кількості створюваних елементів.

Поліграфічний дизайн

Поліграфічний дизайн можна умовно розділити на дизайн рекламної поліграфічної продукції й дизайн представницької (або фірмової) поліграфічної продукції. Дизайн рекламної поліграфічної продукції в різних ситуаціях може містити в собі як графічний дизайн, так і верстку, фотозйомку, сканування слайдів, фотографій або друкованих оригіналів, обробку зображень, створення колажів, а іноді навіть копирайтерські послуги й розробку контента, що прямо не ставляться до дизайну, але активно використовувані при оформленні рекламної поліграфічної продукції. Дизайн представницької поліграфічної продукції ближче до розробки фірмового стилю, ніж до полиграфічного дизайну, тому прочитати про нього Ви можете в розділі фірмовий стиль або в розділах, присвячених розробці дизайну окремих елементів фірмового стилю - бланків, конвертів, візитних карток, фірмових папок і т.д. У підрозділах досить багато інформації про дизайн різної поліграфічної продукції - це плакати, листівки, буклети, брошури, календарі, візитки, бланки, конверти, папки, факсимільні форми й т.п.

Рекламно-поліграфічна фірма "Пластілін"

Рекламно-поліграфічна фірма "Пластілін"