Розробка та дизайн

На сьогоднішній день друкована продукція є одним з найефективніших видів реклами. Основними перевагами рекламної поліграфії можна вважати її відносно невелику вартість та інформативність. Рекламна поліграфія на додаток до інших видів реклами є одним з найефективніших методів впливу на потенційних клієнтів.

Service_Area_Design

У рекламної поліграфії є одна важлива перевага - можливість тривалої взаємодії із замовником. Наприклад, інформацію у каталозі або буклеті ви можете зберігати у себе тривалий час, поки вона вам не знадобиться, а оригінальний дизайн календаря дає ще одну можливість нагадати про себе, якщо замовник повісить цей календар на стіну або поставить його на робочому столі.

Ми з радістю надамо Вам послуги з розробки рекламної поліграфії усіляких форматів: календарів, плакатів, буклетів, листівок, брошур, каталогів, запрошень, стікерів, P.O.S. - матеріалів, дисконтних карток, банерів та ін.

Коротко про різні види рекламної продукції:

  • Флаєр — його основна функція - привернути увагу потенційного клієнта, проінформувати про запланований захід. Організатори різних заходів (найчастіше модних вечірок) просто закидають перехожих різноманітними флаєрами. Досить часто на них розміщають інформацію про знижки, акції та інші бонуси, які може отримати пред’явник флаєра, купуючи товари чи послуги.
  • Буклет — буклет дає можливість справити враження і повідомити про компанію необхідну інформацію. Ми намагаємося, щоб рекламні буклети справляли приємне враження і несли максимум інформації про компанію.
  • Брошура — це неперіодичне друкарське видання об'ємом від 4 до 48 листів, які склеюють або скріплюють скріпками і пружинами. Брошура значно інформативніша ніж буклет чи листівки, а на вигляд цілком здатна конкурувати з глянсовими журналами.
  • Календарі — невід'ємна частина інтер'єру офісу або кабінету. Він присутній на робочому столі менеджера і директора. Календар постійно під рукою і перед очима, і на сьогоднішній день - це один з найпопулярніших видів рекламної поліграфії.
  • Каталог — це поліграфічне видання, яке містить перелік продукції та послуг з їх описом, характеристиками, графічними зображеннями, цінами або іншою довідковою інформацією. Професійний дизайн, якісний папір, бездоганна поліграфія незмінно справляють на споживача належне враження.
  • Листівка — друкований аркуш з текстом, або зображенням, агітаційного або інформаційного характеру. Правильно складена листівка спонукає придбати Ваш товар, скористатися Вашою послугою, тому професійний підхід до її створення виключно важливий.
  • Плакат — чудовий інструмент реклами, в якому реалізується у всій пишності процес перетворення рекламного повідомлення в яскравий образ. Виставка або магазин, жвавий вестибюль станції метро або концерт – все це територія роботи плаката.
  • Запрошення — художньо оформлене коротке повідомлення про певну подію і пропозиція взяти в ній участь. Запрошення створює перше враження про майбутній захід.  Від того, як буде виглядати візитна картка події, залежить її успіх.  Саме тому так важливо приділити особливу увагу запрошенням.
  • Широкоформатна продукція включає в себе банерні розтяжки, біг-борди, сіті-лайти та ін. Вона використовується при оформленні транспорту, вітрин, місць торгівлі, різноманітних інтер’єрів. Широкоформатна продукція відноситься до зовнішньої реклами та є одним з найкращих способів привернути до себе клієнта, оскільки сотні людей бачитимуть її щодня.
Вартість розробки дизайну макетів рекламних продуктів прораховується в індивідуальному порядку.
Рекламно-поліграфічна фірма "Пластілін"

Рекламно-поліграфічна фірма "Пластілін"