Вартість логотипів відомих брендів

Автор: Адмін. Категорія: Креатифф, Реклама

1260727566_logotipy

Логотипи відомих брендів захищені масою законів, а їх піратське використання може спричинити за собою серйозні санкції та колосальні штрафи. Іноді в пресі проскакує інформація про те, як багато було заплачено дизайнерській студії або приватному дизайнеру за той чи інший логотип для нової фірми. Тоді скільки ж коштують найвідоміші логотипи? Ви не повірите ...
Звичайно, цінність логотипу - досить складна для визначення річ. Час, витрачений на створення лого, досвід виконавця - все це речі, котрі  ні на що не впливають. Той факт, що простий або стриманий дизайн часто працює набагато краще, ніж складний і яскравий, означає, що традиційні методи розрахунку тут недоречні, створити шедевр може і маловідомий дизайнер. Таким чином, деякі найефективніші логотипи відомих брендів були придбані свого часу за безцінь. Так що розцінки на логотипи відомих брендів лежать в спектрі від $ 0 до $ 211 млн. доларів США.

Де придбати лампу для сучасної людини?

Автор: Адмін. Категорія: Креатифф, Сувенірна продукція

Lamp_1

Купити настольну лампу в наше електрофіковане століття, коли кількість джерел світла в одному приміщенні, навіть житловому, може обчислюватися декількома десятками - завдання не з легких.
Звичайно ж, хочеться купити щось найбільш цікаве. Вельми актуальними стають пошуки оригінальної конструкції для настольної, підлогової або підвісної лампи, дизайн якої хотілося б, щоб не тільки робив інтер'єр більш сучасним і креативним, але і підкреслював індивідуальність господаря оселі. А тому представляємо вам 7 ламп з незвичним дизайном, котрі напевно знайдуть свого господаря, щоб висвітлити його життя своїм дивним світлом.
Ось таку настольну лампу можна купити у дизайнера Девіда Бенейтана (David Benatan). Її вмикач синхронізований з вентилем, що робить її ще більш кумедною.

Брудна дитина – це добре!

Автор: Адмін. Категорія: Креатифф, Реклама

2013-06-15_103713

Саме так, стверджують творці рекламної кампанії засобу для миття ОМО, для якої були створені оригінальні декорації з піску.
Незважаючи на всі можливості сучасних цифрових технологій, автори кампанії зробили натиск на нестандартний для наших днів підхід до справи. А саме - робили все вручну і навіть запросили для створення рекламних плакатів відомого чемпіона зі створення скульптур з піску JooHeng Tan.
Саме він створив декорації, в яких і проголошувалася істина про те, що брудний людина - це не проблема і навіть дуже добре. Тому що брудний - значить, інколи, дуже щаслива людина. Оскільки більша частина яскравих подій життя незмінно пов'язана з тим, що тіло й одяг стають брудними.

'; ?>