10 методів генерації нових ідей

Автор: Адмін. Категорія: Креатифф

Генерація нових ідей

1. Мозковий штурм.

Автором цього методу є Алекс Осборн. Група людей активно пропонує різні ідеї, учасники групи намагаються їх розвинути, тут же аналізують їх, виявляючи недоліки і переваги.

2. Метод Едварда де Боно «Шість капелюхів».

Під час навчально-творчого процесу людина по черзі одягає Шість капелюхів різного кольору. У білому вона перевіряє цифри і факти, в чорному - намагається знайти негативні риси, в жовтому - аналізує позитивні моменти, в зеленому - генерує нові ідеї, в червоному - може дозволити активну емоційну реакцію. Ну і, нарешті, у синьому капелюсі, підводяться підсумки роботи.

 

3. Метод «Ментальні карти» розробив Тоні Бьюзен.

У його теорії робиться наголос на те, що креативний процес тісно пов'язаний з пам'яттю людини, тому розвивати треба саме пам'ять. Він запропонував написати в центр листа ключове поняття, а всі асоціації, які треба запам'ятати, писати на гілках, що йдуть від головного слова. Ідеї можна також малювати. Створення такої карти допомагає придумувати нові асоціації, образ карти набагато краще запам'ятовується.

 

4. Синектика.

Автор - Вільям Гордон. У його теорії головне джерело нових ідей - це пошук аналогій. Для початку необхідно вибрати об'єкт і намалювати таблицю для його аналогій. У першому стовпці пишуть прямі аналогії, у другому - непрямі, наприклад, ознаки першого стовпця. Потім зіставляють мета, об'єкт і непрямі аналогії. Приклад: об'єкт - олівець, завдання - розширення асортименту. Пряма аналогія - об'ємний олівець, її заперечення - плоский олівець. Результат - олівець-закладка.

 

5. Метод фокальних об'єктів від Чарльза Вайтінг.

У цьому методі поєднуються ознаки різних об'єктів в одному предметі. Наприклад: свічка і поняття «Новий рік». Новий рік значить свято, іскри бенгальських вогнів, до свічки це теж стосується.Якщо бенгальську свічку стерти в порошок і додати його в віск, то вийде «новорічна» свічка з іскристою крихтою всередині.

 

6. Морфологічний аналіз.

Запропонований Фріцем Цвікі, полягає в тому, що досліджуваний об'єкт розкладають на компоненти, з яких вибирають самі істотні характеристики. Потім їх змінюють і намагаються знову зібрати разом. У підсумку виходить новий об'єкт.

 

7. Непрямі стратегії.

Цей метод придумали Брайан Ено і Пітер Шмідт. Для цього методу потрібна колода карт з командами, наприклад, «дай волю злості», «вкради рішення» та ін. Людина витягає карти і виконує вказівки.

 

8. Метод «Автобус, ліжко, ванна».

У його основі лежить переконання, що нові ідею не тільки існують в глибині нашої підсвідомості, але і рвуться назовні, потрібно їх просто випустити, тобто не заважати їх появі. Нова ідея може прийти в голову в самому незвичайному місці.

 

9. Розшифровка.

Для цього необхідно взяти незрозумілий напис на іноземній мові, наприклад ієрогліфи. У час коли людина, розгадує напис, можуть народжуватися в голові самі різні асоціації.

 

10. Пастка для ідей.

У цьому методі необхідно фіксувати абсолютно всі ідеї, можна їх записувати на диктофон або в зошит. А потім при нагоді повертатися до них.


Fatal error: Call to undefined function wp_related_posts() in /home/plasti/plastilin.rv.ua/www/wp-content/themes/yoo_balance_wp/layouts/single.php on line 31